מיתוג, עיצוב וסימולציות: תהליך יצירת פרסומת לבושם
שקד זיו
מנהל הסטודיו
מבוא לפרויקט
הפרסומות של בשמים תמיד מרשימות אותי – מלאות ברינדורים מושקעים וסימולציות תלת-מימד שמדגישות את המותג ואת המסר שלו. בפרויקט הזה החלטתי ליצור מותג בושם פיקטיבי שמזדהה עם מים במיתוג שלו. זו הייתה הזדמנות להתנסות בסימולציות של מים, שזה תחום שתמיד עניין אותי.
הרעיון והמיתוג
למותג הבושם קראתי “Rivon”. רציתי שם קצר, קליט, ועם זיקה למים. “Rivon” מזכיר זרימה (flow) ומתחבר לרעננות ולתנועה, בדיוק מה שרציתי שהמותג יביע. בחרתי להשתמש בצבעים כמו כחול עמוק וכסף מטאלי, שמביאים תחושת אלגנטיות, ניקיון, ורוגע – אלמנטים שמזוהים עם מים.
בחרתי להתמקד בקונספט של מים כי הם מסמלים זרימה, רעננות, ואלגנטיות – תכונות שמתחברות לבשמים איכותיים. הקהל הצעיר אוהב מותגים שמדברים בשפה נקייה וטרנדית, ו-Rivon נבנה בדיוק בשביל זה.
עיצוב הבקבוק
בקבוק הבושם עוצב כדי להיות קטן, אלגנטי ומינימליסטי. הטקסט שעליו נקי ופשוט, בדיוק כמו המותגים שהיוו לי השראה, כמו סלהוף ובוס. רציתי שהעיצוב ידבר בעד עצמו ויעביר את המסר בלי יותר מדי פרטים מיותרים. הבקבוק אמור להיות אייקוני אבל לא צעקני.
סימולציות מים
את האנימציה והסימולציות עשיתי בתוכנת Blender. רציתי לכלול שני סוגים של סימולציות: הראשונה, בקבוק נופל לתוך מים ומייצר הרבה בועות, והשנייה, סצנה סופית עם ספלאש מרשים של מים. היה לי חשוב שהסימולציות ייצרו תחושה של תנועה ורעננות, אבל לא כיוונתי להיפר-ריאליזם.
סימולציות היפר-ריאליסטיות דורשות זמן מחשוב משמעותי, לכן הצבתי לעצמי יעד של שתי סימולציות ביום. הסצנה של הבקבוק הנופל לקחה לי בערך שעה וחצי להריץ, בעוד שהספלאש דרש יותר זמן ותשומת לב כדי להגיע לתוצאה כמעט מדויקת למה שרציתי.
הפסקול
את המוזיקה יצרתי באמצעות Suno AI. רציתי מוזיקה שתשדר אלגנטיות וזרימה, כזו שמתאימה לאווירה של המותג ומחזקת את החיבור שלו למים.
עריכה ואפקטים
את ה-Compositing והאפקטים עשיתי ב-Adobe After Effects. שם חיברתי את כל הקליפים, הוספתי transitions עדינים ועידונים קטנים ששיפרו את התחושה הכוללת של הפרסומת. המטרה הייתה ליצור פרסומת שלמה ומגובשת שתעביר את המסר של המותג בצורה חלקה ומדויקת.
התוצאה הסופית
הפרויקט הזה היה הזדמנות מדהימה לחקור את עולם הבשמים מזווית חדשה. שילבתי בו את הידע שלי באנימציה, עיצוב, וסאונד כדי ליצור מותג שמרגיש מקצועי ומגובש. היה לי כיף לעבוד על זה, ואני מרגיש שהצלחתי להביא לידי ביטוי את החזון שלי בצורה הטובה ביותר.